Můj únor 017

Ahoj,
až teď začátkem března mi to venku začíná připomínat to vytoužené jaro. Zima mi letos přišla nekonečná, a tak mi slunečné počasí vždycky zvedne náladu. Jarní prázdniny nám byly přiděleny na začátek února, takže jarní moc nebyly. I přesto, že jsem neměla na týden volna skoro žádné plány, užila jsem si ho. A když opomenu školu a všechny ty typický nepříjemnosti s ní spojený, tak byl únor skvělým měsícem. Tentokrát mi ale přijde, že víc řekne pár fotek než slova, takže tohle je souhrn uplynulého měsíce:

Únor je mimo jiné i měsíc, kdy slaví narozeniny dvě moje skvělé kamarádky a tak se to nemohlo obejít bez oslavy. Hodně jídla a hodně přátel? No co víc si přát!


Občas jsme vyměnili naše oblíbené kavárny za oblíbené čajovny...



Ale jakmile se počasí aspoň trochu oteplilo, trávili jsme odpoledne spíš venku. Naším novým oblíbeným místem se staly skály nad Děčínem.




Snad nejlepší částí února byl výlet do Prahy, o kterém jsem už psala článek tady. Nemá asi znovu cenu zmiňovat, jak šťastná jsem v takové dny (a ani to, že jsem se zamilovala do rozmazaných fotek)




A našel se i den na focení od Báry Petráskové...






A znáš takový ty úžasný spontánní dny, od kterých toho vlastně ani moc nečekáš, ale nakonec se z nich vyklube něco skvělýho? Ty mám nejradši...


Hudba

The kooks - Bad habit
The kooks- Naive
Chet faker - Talk is cheap
SOKO- We might be dead by tommorow
Kungs - Feel so bad
David Guetta- Would I lie to you
Imagine Dragons - Shots
Love- Lana Del Rey
Milky Chance
Twenty one pilots
Tom Rosenthal
Alt J

Filmy
Tohle je náš svět: Nenechala jsem se odradit začátkem filmu a jsem ráda, protože jsem nakonec byla nadšená. Jde vlastně o porovnání dvou extrémů- snobského materialistického prostředí s naprosto alternativním volnomyšlenkářským životem jedné rodiny. Některé drobnosti mi dojem z filmu trochu zkazily, ale byly to je drobnosti, proto doporučuju!

Anthropoid: Film natočený podle skutečné události a to o atentátu na Heydricha z pohledu Gabčíka a Kubiše. Filmy z období války většinou špatně snášim, protože jsem prostě citlivka, ale i přesto na mě film udělal velký dojem. Vidět Prahu v takové situaci a uvědomit si, že to není až tak dávná historie...Mimo jiné také skvělí herci jako Cillian Murphy a Jamie Dornan. Jediné, co mě na začátku filmu trochu zaráželo, byl přízvuk. Celý film je sice v angličtině, ale kromě Čechů mluví s českým přízvukem i ostatní herci. 

Sing street: Jestli chceš nějaký film na odreagování, tak je tohle super volba. Příběh se odehrává v Irsku během krize v 80. letech a hlavní postavou je patnáctiletý kluk, který se rozhodne založit si kapelu a zaujmout tak jednu slečnu. Děj je tak trochu předvídatelný, ale líbí se mi zasněná a naivní atmosféra filmu, která se kříží s komplikovanější realitou. A samozřejmě old school vibes, který nemůžou chybět.


All the love, Vanes


CONVERSATION

2 komentářů:

  1. A The Kooks brzy v Praze! 26.5.2017 Malá sportovní hala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, vím o tom, jenom teď dost šetřím na léto, takže tenhle koncert budu muset vynechat :/

      Vymazat

Back
to top