Elite bloggers + další splněný sen

9.2.17
Ahoj,
už jsem si zvykla psát vždycky při zpáteční cestě vlakem, když mám dojmy ještě dostatečně živé, a tak ani tentokrát nedělám výjimku. Z dnešního výletu do Prahy jsem nadšená, protože dokonce překonal má velká očekávání. Ale vezmu to od začátku..



   Už na cestě tam se na mě začal projevovat spánkový deficit a slabých 6 naspaných hodinek, takže moje první cesta směřovala z nádraží rovnu do Starbucks, typicky. Stále si namlouvám, že mi cappuccino přece jen dodá nějakou tu energii, tak mě při tom prosím nech :D. Ještě s kelímkem horkého nápoje jsem zamířila do Elite bloggers hub, kde jsem se měla setkat se Sandrou z blogu Madeinprg. Ta totiž nedávno vyhlásila na blogu soutěž o krásný diář Momenteeczech a na mě se asi usmálo štěstí, protože jsem byla vylosovaná a dneska jsem si diář měla vyzvednout. Sandra mě pozvala dovnitř, provedla a nakonec jsme si popovídaly. Celý prostor působil moc útulně a milé byly i Sandra a Tereza (TerezainOslo). Musím přiznat, že jsem byla na začátku trochu nervózní, ale to brzo opadlo. Jsem samozřejmě moc ráda za diář, ale hlavně za tu skvělou příležitost a zážitek, takže posílám ještě jedno děkuju





A pořád se bylo na co těšit, protože hned na to jsem se setkala s mojí kamarádkou Nicole (se kterou jsem se mimochodem seznámila díky Anie, o které bude řeč, ale také díky dopisování) a ráda jsem poznala i Terku ( ta natáčí na youtube, takže jestli máte rádi módu a hlavně old school vibes, mrkněte se sem ). Jelikož jsme všechny tři ukázkový kavárenský typy, tak jsme po procházce Prahou skončily v jedné z mnoha kaváren. V té, o které se v poslední době všude mluvilo a já do ní už stokrát plánovala jít, ale nakonec to vyšlo až dnes: Kavárna co hledá jméno. A musím potvrdit, že je přesně tak útulná, originální a zajímavá, jak ji všichni popisují (no a dokonce jsme našli místo k sezení. A to se vyplatí!). 



"You look always rigt--- Look left" 



Nebudu kecat, nějaké ty tři hodinky jsme tam strávily... a pak se přesunuly do nedaleké Radlické kulturní sportovny na křest knížky Továrna na sny od Anie Songe. A já konečně měla příležitost se setkat, obejmout a popovídat si s Anie, mojí velkou inspirací, a tím si odškrtnout další bod z bucket listu. (Jestli nevíš o koho jde, o Anie jsem psala už tady). Knížku pokřtila Kačí (Kate love) a Tess Kratochvílová a po tradičním polití knížky šampaňským následovaly dotazy na Anie a Lukáše. Celé to bylo moc příjemné, kouzelné, nenucené a  přirozené, proto si myslím, že se akce povedla. Bohužel jsem ale mohla zůstat jenom dvě hodinky, vlak nepočká...






Celý tenhle den měl za následek to, že jsem se pak cestou na nádraží nevědomky usmívala jako sluníčko na náhodné kolemjdoucí...ano, až tak pozitivní a krásný den to byl! Víc takových prosím...
All the love, Vanes





















































CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Příští pátek vyrážím do Prahy a už vím do jaké kavárny zalezu na kafčo, díky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee skvěle! Doufám, že zrovna budou mít otevřeno :)

      Vymazat

Back
to top