Můj červen 017

Ahoj,
červen už byl takovou předzvěstí prázdnin. Střádaly se reálné i méně reálné plány na dva měsíce volna, slabá vůle k učení začala být ještě slabší a chuť na všechno se vykašlat a užívat si naplno nabývala na síle. Osmý den v měsíci to byl přesně rok od založení blogu a já si tím pádem mohla v bucket listu odškrtnout kolonku "Psát minimálně rok blog a nestydět se za něj". Přijde mi trochu šílený, jak ten čas letí a tahle "výročí" ten pocit ještě umocňují. V našem malém a jinak poměrně nudném městě se otevřela nádherná nová kavárna, která mi připomíná mou zamilovanou v anglickém Hastings. Ta děčínská se jmenuje Coffee and books a my v ní s kamarádkami strávily za ten měsíc opravdu hodně času.



A když už jsem u toho, že naše nudné město třeba není zas tak nudné, tak musím zmínit koncert Emmy Smetany, na který jsem vyrazila s mamkou. S Emmou jsem viděla už poměrně dost rozhovorů a přijde mi jako velmi zajímavá osobnost, která to má v hlavě srovnané a  trefila se mi do vkusu i svou hudbou. Zamrzelo mě, že na koncert přišlo tak málo lidí, že opravdová hudba nezaujme tolik, jako jednoduché popěvky z rádií, ale tak už to prostě bývá. Atmosféra byla krásná tak jako tak.



Po dlouhé době jsem se zase sešla s těmi, se kterými jsme si na sebe nějak nedokázali najít čas a bylo to jednoduše krásné odpoledne...

@tyna_phan126

@vojnek
S úplným závěrem roku se pojí náš třídní výlet na vodu, kterému jsem věnovala minule celý dopis tady, takže už není potřeba se rozepisovat znovu.

Krásný den byl i ten strávený v Praze se Zuzkou a Ájou Shirmanovou (určitě se  podívej na její instagram nebo covery na youtube). Áju jsem sledovala už dlouho, od doby, co byla v Superstar. Říkala jsem si, že by mohlo být milé se s ní setkat, a tak jsme si napsaly a za pár týdnů se sešly. Z mého seznamu pražských kaváren, do kterých se chci jít podívat si už můžu odškrtnout další, instagramem milovanou, Cafe Letka. Obloha se zatáhla a spustil se déšť, takže Letenské sady jsme vyměnily za Národní galerii. Když nad tím tak přemýšlím, nevzpomínám si, že bych někdy v nějaké opravdové galerii byla a možná právě proto mě expozice zaujaly. Neprohlédly jsme si sice všechny kvůli nedostatku času, ale doporučuju tam zajít - i já tam určitě nebyla naposledy. Seznamování se s novými lidmi mi nedělá sebemenší problém a jsem ráda, že jsem poznala právě Áju. Doufám, že se zase někdy sejdeme!





Ten pocit svobody, když jsem si uvědomila, že mě čekají dva měsíce bez jakýchkoliv školních povinností byl k nezaplacení! Rozhodli jsme se to s většinou spolužáků patřičně zapít zajíst v místní burgerárně. Máme plno fotek, na kterých se snažíme mermomocí ten gigantický burger sníst, ale to asi není něco, co bys chtěl/a vidět :D 


hudba
Asaf Avidan - Reckoning song
Emma Smetana
Harry Styles
Trap nation- Bad karma

Twenty one pilots - House of gold
Burak Yetel- Tuesday

The neighbourhood - Sweater weather
Calin-Med
Arctic monkeys - Fluorescent adolescent
Portugal.The man - Feel it still
Jain - Mr Johnson
Lana Del Rey - Pretty when you cry 

Charakteristické pro mě je, že vše dělám na poslední chvíli a proto právě teď, mezitím co dopisuji tenhle dopis, balím všechno možné do velkého kufru a nemůžu se dočkat další letní Ambroziády!

All the love, Vanes

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Většina těch fotek neni focená mnou, ale děkuju :D Mimochodem...byla ses podívat v té Kavárně co hledá jméno? :)

      Vymazat

Back
to top