Můj duben 017 (severní Anglie, Majáles..)

Ahoj,
v každé volné chvíli jsem si připomínala, že by to už chtělo něco napsat na blog, ale nemohla jsem se k tomu dokopat, a tak má prokrastinace zapříčinila třeba to, že ještě 14.května nemám sepsanou ani řádku o cestě do Anglie, která proběhla už v polovině dubna.


Nejlepší část měsíce byla rozhodně právě Anglie, kde jsme (hlavně v severní části) strávili týden se školou. Zpočátku jsem se bála, že budeme moc omezovaní, hlavně co se týče rozchodů ve městech a volného času, ale dopadlo to mnohem líp. Já osobně jsem se nejvíc těšila na to, u jaké rodiny budeme ubytovaní. Loni jsme neschytali bohužel moc komunikativní paní, ale letos se na nás asi usmálo štěstí, protože o nás bylo postaráno na jedničku s hvězdičkou! Vypíchnu místa, která jsem si jednoduše oblíbila:

LAKE DISTRICT - KESWICK





V severní části Anglie se mi líbilo více než v Hastings nebo Londýně už kvůli té přírodě. Přesto, že nejsem zrovna přírodní typ, tak čas strávený v okolí jezer, pastvin a skal jsem si užila. Abych řekla pravdu, množství uliček a obchůdků mi po nějaké době začalo splývat, ale neomrzelo. V jedné místní kavárně se nám mi povedl i ukázkový trapas: skupina o třinácti osobách si získala své patro v jedné luxusní kavárně, zaplatila hromadou drobáků a mně se nakonec ještě podařilo vytvořit kolem sebe kaluže z vylitého cappuccina. Obávám se, že personál litoval, že nám kdy uvolnil celé patro. Nebo že nám vůbec otevřeli dveře.


YORK




Po dvaceti hodinách jízdy autobusem a trajektem jsme konečně dojeli do Yorku a já byla úplně unešená z cihlových domků, úzkých uliček, roztomilých malých obchůdků a samozřejmě angličtiny nás obklopující. Přesně takhle jsem si to představovala a nerozhodil mě ani stále sílící déšť. V Yorku jsme také navštívili muzeum čokolády (kde nás pořádně vykrmili čím jiným než čokoládou), takže pro mě jako milovníka sladkého ideální.

WHITBY




Přímořské město, do kterého jsem se zamilovala (ano, byla jsem nadšená téměř ze všeho, ale nepřijde mi to na škodu :D ). A protože láska prochází žaludkem...dala jsem si tady své historicky prví fish and chips. Kvůli pokochání se okolím jsme vylezli 199 schodů, projeli se na loďce, prošli dalších milion rozkošných obchůdků, objevili kavárnu Marie Antoinetta (ze které měla největší radost kamarádka Naty, která je jí totálně posedlá) a já myslím, že k dokonalosti nic nechybělo.

Yorkshire Dales,Malham Cove







VŠECHNY FOTKY JSOU OD @zuzkanguyen A @tondadurana!
A teď zase zpátky do reality...

Počasí se začínalo trochu vylepšovat, chvílemi dokonce připomínalo léto, a tak hned bylo všechno veselejší. A protože Eliška před foťákem vypadá skvěle, rozhodli jsme se natočit takové kratší video (lookbook)... Nakonec z toho nevzniklo ani tak skvělé video, jako skvělé odpoledne...spontánní akce jsou nejlepší a to platí třeba v případě, kdy jsou ve městě 3 osoby, 2 kola, 3 růžový balonky, 1 repráček a gopro...Přesně na ty bláznivý chvíle (a pohledy protijednoucích řidičů) se nezapomíná :D





První a snad ne poslední festival, na který jsem letos šla byl pražský Majáles. Na poslední chvíli sešlo z původních plánů, takže ještě ve vlaku jsem v podstatě neměla lístek a nevěděla, s kým tam jdu nebo u koho přespím, ale nakonec všechno dopadlo dobře. Jen rada pro mé budoucí já: Když se říká, že holinky jsou potřeba, tak na tom něco bude.

bahno, bahno, bahno a Klus <3



Co jsem nejčastěji poslouchala?
Milky Chance
Twenty one pilots
Emma Smetana&Jordan Haj- No fire
Imagine dragons-Believer
Ofenbach-Be mine
Harry Styles- Sign of the times
Alt J- Tessellate
Nirvana-Where did you sleep last night
Parov Stelar- The sun
The black keys- Little black submarines

V Anglii jsem si taky koupila knížku Milk&Honey,kterou jsem už nějakou dobu měla na seznamu, takže jsem se konečně dokopala i ke čtení *potlesk
*


to je snad všechno, co jsem dneska chtěla zmínit...

All the love, Vanes



 

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Back
to top