Kdo je mým vzorem/inspirací?

Ahoj,
těšila jsem se, až napíšu tenhle dopis, protože jedním z mých malých životních cílů je být něčí inspirací a dělat ostatním radost. Lidé, věci, události, zkušenosti...je to vážně hromada okolností, které inspirují mě. Každý má v sobě špetku něčeho, čím ostatní může zaujmout.  Já se ale v tomhle článku plánuju zaobírat lidmi, kteří mě svou špetkou doplnili a natolik nadchli, že jsem je začala považovat za mé největší inspirace.


Anie Songe
Anie je blogerka momentálně žijící na Bali, ale pocházející z Česka. Má opravdu neuvěřitelný příběh, který je celý založený čistě na pracovitosti a víře. Teď nemám na mysli náboženství, ale víru v samu sebe, víru v to, že sny se stávají skutečností. Anie je holka, která si plní svoje touhy i přání a rozhodla se je sdílet se světem pomocí blogu. Má opravdu dechberoucí fotky a krásně psané články, které mají něco do sebe. Na počátku blogování bývaly její články víceméně o módě nebo kosmetice, ale postupem času tak, jak se Anetka nejspíš měnila, měnilo se i téma článků. Teď tam můžete najít ty o přírodě, o jejím životě v exotice, mnoho motivačních článků, texty, které vás pobaví ale i ty, které vás donutí trochu popřemýšlet. Její styl psaní vás svádí k tomu myslet si, že přání se jí plní pomocí mávnutí kouzelného proutku, ale obsah článků vám naopak prozradí, co vše pro to musí dělat a celým "poselstvím" jejího blogu je to otřepané motto "Sny se můžou splnit každému z nás.", které však podává v takovém stylu, že z trapné fráze se stane něco, v co opravdu začnete věřit. Aspoň tak to teda vnímám já.
http://aniesonge.com/


Harry Styles 
Někomu se při zmíňce jeho jména obrací žaludek, ale myslím, že je to hlavně proto, že ho vidí pořád jako klučinu s barevnými jeany a nagelovanými kudrnami :D Spousta lidí se ho ani nikdy nesnažila poznat (tak, jak je v našich možnostech teda) a prostě ho jenom soudí takového, jakého ho ukazuje bulvár (v tom nejhorším světle). Myslím, že má vážně velké srdce a pro ostatní by se obětoval. Média se snaží prošťourat se jeho osobním životem skrz naskrz už od 16 let, ale on se pořád chová ke všem s pokorou. Je vzorem, inspirací a idolem mnoha lidí a leží na něm zodpovědnost, kterou si neumíme představit. Je to asi ten pocit,jako když víte, že stačí jediný špatný krok a strhnete s sebou tisíce lidí do propasti, ve které vás ještě schválně udusí. Ze všech rozhovorů je poznat, že to má v hlavě v pořádku a jaké má priority. Cením si ho za tu lásku, kterou kolem sebe šíří, za ten pocit štěstí, kterým ostatním dává a za to, že jsem si i díky němu uvědomila spoustu důležitých věcí.



Martin Steier Jr
Youtuber, který nepatří mezi nejznámnější, ale rozhodně mezi mé nejoblíbenější. Cestování má nepochybně místečko v mém srdci a čím víc času trávím představováním si těch cest a zajímáním se o tuhle činnost, tím víc toužím vyjet. Vyjet kamkoliv. Osoby jako je Martin mi ukázali, že peníze jsou super prostředek, ale ne podmínka a že cestovat může téměř každý. Že to není o odškrtávání si položek v seznamu nebo o krásný fotce na instagramu, ale o pocitech, zážitcích a zkušenostech (stejně jako všechno v životě). Mimo to je až nakažlivě sympatický a optimistický, má bezva styl hudby a absurdní smysl pro humor :D. Plno lidí nezažije za celý život ani čtvrtinu toho, co už zažil on a za to ho obdivuju a taky mu samozřejmě patří obrovský "děkuju" za to, že mi to ukázal a tak trochu mě nasměroval :).


Thom Artway
Nikdy jsem neviděla někoho, kdo by mě tak okouzlil jenom tím, že je. Má na tom velký podíl jeho hlas, ale není tím jediným důvodem. Na živo vyzařuje tak neuvěřitelnou energii a charisma! A nemyslím ten typ energie a charisma, který donutí tvoje tělo tančit nebo vyvolá v hlavě ohňostroj, spíš ten typ, který tě donutí se na chvíli zasatvit v uspěchaném světě, zavřít oči v realitě souzené vzhledem a dá ti pocit nutnosti prožít ten moment, jak nejlépe dovedeš. Upřímně jsem chvíli přemýšlela, proč je zrovna on mou inspirací. Nevím o něm téměř nic, protože média nesdílejí fakta z jeho života (naštěstí pro něj), pak mi ale došlo, že někdy nepotřebuješ fakta, která by ti měla dokázat, že tvůj dojem z člověka je oprávněný.
https://www.youtube.com/channel/UCBQppeNrqfWkgsGGK--raJw


Je dlouhý seznam osob, které bych mohla považovat za inspirace (Kačí neboli Be in love, Péťa z blogu Restless child a další pozitvní lidi, třeba i ty, který znám osobně), ale tihle jsou na prvních příčkách :) Budu moc vděčná, když se se mnou podělíte o vaše oblíbené inspirativní osoby!


Lots of love, Vanesa

CONVERSATION

2 komentářů:

  1. Myslím, že Anie Songe je pro mě momentálně tou nejinspirativnější bytostí. I když jsem teď na blog dlooooouho nepřispívala, tak ho plánuju v nejbližší době znovu rozjet a článek o její knížce bude hned mezi prvními. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí sleduju už několik let a musím (i když nerada) přiznat, že už se mi trochu "omrzela". Což není nic proti ní, jen my po takové době už přijde, že mluví pořád o jednom a tom samém dokola. Takže i když jí pořád beru jako svou velkou inspiraci, tak už nehltám každé slovo. Ale ten tvůj článek si ráda přečtu (sama mám v jednom "recenzi" na její knížku).

      Vymazat

Back
to top