10 tipů, jak si zlepšit náladu

Ahoj,
tenhle dopis ti už píšu podruhé, protože poprvé byl plný rad, které najdeš všude. I když mám den úplně na nic, vždycky se najdou drobnosti, které mi můžou zvednout náladu. Ale je to strašně individuální a každý má trochu jiný zaručený recepty (ty svoje mi můžeš napsat, byla bych ráda).





1) Být napřed
Vždy jsem zbožňovala pocit, že mám náskok. Když brzy ráno něco podniknete, zatímco ostatní ještě spí, když si uděláte všechny povinnosti na týden dopředu (ha, ha, ha :D)


2) Úklid
Nezní to zrovna lákavě, ale když opravdu věnuješ den třídění všech poliček a skříněk, stojí to za to, A pak si říkám, že už si tam nikdy neudělám bordel...známe to

3) Dokončit to, co jsem začala
Knížka, kterou jsem nikdy nedočetla, CD, které jsem nikdy neslyšela celé, článek, který jsem nikdy nedopsala... Mám v povaze, že málokdy dotahuju věci do konce, takže pro mě skoro nutnost se k nim vracet! Ale potom je odměnou dobrý pocit, jako bych si něco odškrtla.


4) Zpátky v čase aneb chvíle nostalgie
Jen tak se prohrabávat/proklikávat starými fotkami, pouštět starý písničky, ke kterým se vážou vzpomínky. Mám krabici, ve které jsou schované všechny možné lístky, psaníčka, starý deníčky, pohádky, které jsem psala ve 2. třídě...Je fajn se k tomu všemu někdy vrátit.

5) Trocha sobectví
Kdo by mohl odolat dnu plném pleťových masek, sladkého ovoce, koktejlů, zábalů na vlasy, voňavých svíček a jiných totálně holčičích věcí? Musíme se přece někdy rozmazlovat! Někdy... :D

Aspoň jediná vlastní fotka :D
6) Nové věci
Často vidím na Weheartit obrázky s citáty "Everyday try something new" nebo "Today you can start something new". A ona je to pravda, ale nezapadnout do stereotypu je sakra složitý. Určitě mi ale zlepší náladu, když tu každodenní nudu něčím přeruším. A nemusí to být zrovna dovolená na Hawaii nebo skok padákem, ale uvař nové jídlo, přestav si nábytek, pokus se o nové cviky...to bohatě stačí.

7) Snít
Teď nemám na mysli lehnout si a chrápat celý den :D Ale já si třeba píšu nová přání do Bucket listu, vymýšlím dopis pro sebe za 10 let, popisuju, jak si myslím, že bude jednou vypadat můj život, vypisuji plán na fiktivní cestu po Evropě... je toho plno. Někomu to třeba přijde jako blbost, ale já to miluju. Musím k tomu mít náladu a čas, ale když se moje zakrnělá fantazie probudí, stojí to za to!

8) Být sama
Jsem dost přátelská, komunikativní a společenská, ale taky mám svoje OpovažSeNaMěPromluvit chvilky :D To pak jdu třeba sama ven, procházím se po městě, po parku, přemýšlím a vnímám. Nebo si sednu na opuštěnou lavičku a čtu si. Je fajn být občas jen sama (se) sebou.

9) Jídlo
Tohle asi není zrovna dvakrát origoš, ale za to je to zaručený! Ať už jde o zdravý fit recept nebo kalorickou bombu  -jídlo prostě nikdy neurazí.

Foto by Natálka Steklá
10) Kamarádi
A jako mám svoje OpovažSeNaMěPromluvit chvilky a jsem děsně stydlivá a tichá, mám i chvíle, kdy si už všichni přejí, abych byla chvíli stydlivá a tichá :D. Můžu dostat špatnou známku, pohádat se s rodinou, vypadat příšerně, ale když strávím nějakou dobu s kamarádkami, je mi všechno ostatní upřímně jedno, protože ubrečený záchvaty smíchu jsou tím nejlepším lékem.- Ať je to ohrané jakkoli, je to prostě pravda.




Třeba ti některá moje rada pomůže, třeba některá tvoje pomůže mě ;)
Měj se krásně, užívej volna, budu ráda, když si přečteš i můj další dopis!

All the love, Vanesa

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Back
to top