Co mi přinesl rok 2016?

Ahoj,
z médií i od kamarádů slýchám, jak strašný pro ně byl rok 2016 a můžu naštěstí tvrdit, že to tak v mém případě nebylo. Naopak, když se poohlédnu po uplynulém roce, cítím se vděčná a šťastná za to všechno, co se stalo. 



     Je tady pár věcí, které jsem se za těch 12 měsíců naučila...
  • Že nejkrásnější zážitky jsou ty události, od kterých nic moc neočekáváte. Vysoká očekávání jsou jen předzvěstí zklamání.
  • Že fotografie/video je skvělá připomínka, ale důležitější je ten pravý moment, protože ten se nedá přehrát znovu.
  • Že konce jsou to, co dělá život dynamickým, neopakovatelným, to, proč si ho víc vážíme. "Bohové nám závidí smrtelnost, protože vše je krásné díky pomíjivosti"
  • Že všechno, o co v životě doopravdy jde jsou pocity, zážitky a zkušenosti (to jsem si napsala 1.1.2016 do diáře a pořád si za tím stojím)
  • Že někdy pár milých a upřímných vět dokáže divy a sebevědomí je základ
  • Že podle vzhledu se prostě nesoudí. To, co se nám opakuje už od malička jsem se konečně naučila letos...ale je tady dost lidí, kteří to ještě pořád nechápou.
  • Že to není ani tolik o místě, kde se právě nacházíte, ale o lidech, se kterými čas trávíte.
  • Že toho času je méně než možností, které se nás naskýtají a proto jednoduše není čas ztrácet čas.

Kdybych měla 2016 popsat jedním slovem, byl by to směr, jelikož si myslím, že jsem v sobě našla něco stálého, něco neměnného, podle čeho se budu dál směrovat...Začala jsem si víc vybírat...lidi, kterými se chci obklopovat (jak ty v běžném životě, tak ty v internetovém), ale i zdánlivými maličkostmi jako hudba, filmy, styl a také jsem si vybrala slovo směr právě proto, že jsem letos "cestovala" více než jindy a naprosto jsem si oblíbila Prahu, kde jsem trávila více času než dřív.¨

A tak tady těch mých "pár" vděčností roku 2016
  • Cestování


Itálie, Řím
Nejkrásnější ráno v Caorle, východ Slunce a snídaně v milovaný retro kavárně
Francie, Mont Saint Michele - samostatný článek TADY
Španělsko, Barcelona - samostatný článek TADY
Itálie, Benátky- samostatný článek TADY



  • Poznala jsem nové lidi a věřím, že jsou mezi nimi přátelé, se kterými si budu mít co říct i za pár let










Ambrozka..co dodat! Píšu o ní hodně třeba TADY


  •  Ale zároveň miluju čas strávený s těmi, se kterými se už nějakou tu dobu znám a se kterými se vídám téměř denně


Fast food squad!



Nekonečné kafíčkování s Kájou je jedna z těch neobyčejně obyčejných věcí, bez kterých bych se neobešla 
  • Během letoška jsem navštívila několik koncertů a tady fotka těch nejlepších, které mě naprosto nadchly a při kterých jsem měla ten skvělý pocit, že TEĎ žiju.


zdroj: fullmoonzine.cz
Tom Odell, 26.11. - samostatný článek TADY

zdroj:ireport
Thom Artway, 2.12. - samostatný článek TADY

   
Loni jsem se vykašlala na všechna předsevzetí...prostě nebyla nálada, ale i tak jsem si během února poznamenala, že bych se chtěla naučit na ukulele, psát vlastní blog a koupit si foťák...Blog jsem si založila 8.6., foťák dostala v srpnu a uke "přinesl Ježíšek"...Pořád je tady ale spousta toho, co jsem si splnit nestihla a proto mě s otevřenou náručí vítá rok 2017

  Přeju vám všem, ať můžete dělat co vás baví, posouvat se v tom co vám jde, plnit si svoje sny a obklopovat se těmi nejlepšími lidmi. A prosím-ničeho nelitujte! 

All the love, Vanes








CONVERSATION

10 komentářů:

  1. Je moc důležité si plnit sny, přeji ti, aby byl tvůj rok krásný =)

    http://milujmese.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. se všemi větičkami souhlasím, mluvíš mi z duše :) přeji ti krásný a pohodový nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hm....Vanesko- máš v hlavě srovnan věci, máš přehled a víš, co chceš.......moc Ti fandím a zároveň přeji, ať Tvůj život je plný krásných překvapení a ať máš spousta témat na psaní a spousta času na cestování a také moře času na přátele.........čím je člověk starší....nestíhá......byť by moc chtěl......a podaří se mu to jen občas......žij každičký okamžik.......teď a tady.....Oja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuju! Tebe jsem tady vůbec nečekala! Přesně o to se snažím :)

      Vymazat
  4. Máš za sebou nádherný rok, najmä čo sa týka cestovania:) Barcelonu som minulý rok aj ja navštívila:)

    Giveaway o balík produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherně napsané, ale jsem samozřejmě nejvíc nadšená z toho, že jsem se ta rok 2016 stala součástí tvého života a ty zase mého!<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katy <3 Jsem taky hrozně ráda, že jsem tě poznala, ale to ti je uplně jasný :3

      Vymazat

Back
to top